Des del 27 de novembre fins el 27 de desembre de 2023, ambdós inclosos, es procedirà a obrir el termini per presentar les sol·licituds amb la documentació requerida a les bases per optar a l’adquisició d’un dels sis d’Habitatges Protecció Oficial Vilablareix.
La documentació s’ha de presentar via Seu electrònica a la web www.vilablareix.cat
https://seu.vilablareix.cat/SeuElectronica/ZonaPublica/Tramits/TramitsGenerics.aspx
Sol·licitud adquisició HPO Vilablareix
DOCUMENTACIÓ A ADJUNTAR A LA SOL·LICITUD:
- Resolució inscripció del Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya.
- DNI del sol·licitant o sol·licitants.
- Fotocòpia del llibre de família. (Si s’escau)
- Declaració que l'habitatge sol·licitat constituirà el domicili habitual i permanent i de la
totalitat de les persones que viuran a l’habitatge, indicant parentiu, data de naixement. (formulari a la web)
- Certificat corresponent que acrediti que el sol·licitant es troba al corrent de pagament i no te deutes amb altres administracions:
Agència Tributària (document original).
https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/va_es/procedimientoini/G304.shtml
TGSS i (document original).
- Certificat històric d'empadronament de totes les persones que constin a la sol·licitud (document original)